Klanttevredenheidsmeting PDIJ dyslexie 2018

In oktober 2018 is voor de derde maal op rij een PDIJ klanttevredenheidslijst verstuurd naar alle ouders van leerlingen in dyslexiebehandeling en alle behandellocaties waar PDIJ werkzaam is. Er zijn van 194 ouders en 55 scholen resultaten terug ontvangen. 

De resultaten van de klanttevredenheidsmeting zijn positief, ouders en scholen zijn over het algemeen zeker tevreden over onze dienstverlening. Gemiddeld geven ouders ook dit jaar een 8 als rapportcijfer aan onze dyslexiebehandelingen, net als voorgaande 2 jaren. 

Enkele punten waar ouders en scholen tevreden tot zeer tevreden over zijn:

  • De uitleg van het huiswerk door de behandelaar.
  • De deskundigheid van de behandelaar.
  • De interesse van de behandelaar in hun kind.
  • Het contact met de dyslexiebehandelaar.
  • 86% van de ouders vindt dat de behandelaar hun kind goed tot zeer goed motiveert voor het bereiken van de doelen.
  • Bereikbaarheid voor vragen.

Natuurlijk zijn er ook aandachtspunten waar we mee aan de slag gaan om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. 

© 2017 IJsselgroep Psychologische Dienstverlening
Realisatie door Groene Tomaat Marketing i.s.m. Welldotcom - Puntgaaf Internetbureau