Klanttevredenheid dyslexiezorg (NKD)

Je kunt natuurlijk heel druk bezig zijn met het verbeteren van je dienstverlening als het gaat om dyslexiezorg. De vraag is echter: merkt de klant hier iets van? In ons geval ouders en kinderen/jongeren. Op zoek naar een antwoord…

NKD

Jaarlijks wordt de klanttevredenheid gemeten door het NKD (Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie). De resultaten geven mooie aanknopingspunten om de dyslexiezorg te verbeteren.

Resultaten

Eind januari kregen we de resultaten over 2021 binnen. Het is heel fijn dat ouders (en ook kinderen zelf!) de moeite nemen hun beoordeling en feedback op onze diagnostiek en behandeling te geven. Enkele cijfers:

  • De IJsselgroep diagnosticus krijgt een gemiddelde van 8,7 
  • De behandelaar van IJsselgroep krijgt gemiddeld een 8,3 
  • Als dyslexiezorgaanbieder in het algemeen krijgt IJsselgroep een 8,5 

Quotes

"We waren heel tevreden met de behandelaar en methode. Ze legde het duidelijk uit, maakte duidelijke afspraken en kon goed motiveren. Super"

"Degene die het onderzoek heeft afgenomen heeft de eigenschappen van mijn dochter meegenomen in het presenteren van de resultaten. Zij kijkt verder dan alleen naar de cijfertjes. Zij heeft gekeken naar het totaalbeeld (onderzoek en kind) en vervolgens naar wat het beste is voor mijn dochter. Dit vind ik heel belangrijk bij dit werk. Super fijn en complimenten"

© 2021 IJsselgroep Psychologische Dienstverlening
Realisatie door Groene Tomaat Marketing i.s.m. Welldotcom - Puntgaaf Internetbureau